במושג ארומתרפיה נתקלתי לראשונה באוסטרליה. זה לא קרה בבת אחת אלה כל פעם קצת, אני ממש זוכרת את הפעם הראשונה שלנו, שלי ושל יוני, כשביקרנו אצל פיטר בחווה, לפיטר יש שדה ענקי של לבנדר ממנו הוא מפיק שמן אתרי. אני ידעתי מה זה שמן לבנדר עוד קודם לכן ואהבתי את הריח שלו מאוד אבל אף פעם לא ייחסתי חשיבות לתהליך ההפקה, ולתכונות של השמן. כשהמשכנו בדרכנו פיטר נתן לנו את השמן האתרי הראשון שלי 10 מ"ל של שמן לבנדר מזן לבנדין גרוסו. באוסטרליה טיילנו בקאמפר ואן קטן הרכב הזה היה הכל בשבילנו גם רכב, גם מקום ללון, גם מטבח נייד ממש בית בדרכים. השמן בישם לנו את חלל הרכב שמתי טיפות על הכריות שלנו לשינה טובה יותר, טפטפתי על עץ ריח ישן בקדמת הרכב ואפילו השתמשתי בו לניקוי הפנים בעת הצורך.

הפעם השנייה שנצרבה בזיכרוני עוד יותר מהפעם הראשונה הייתה בחנות של ג'וס אצלה עבדנו בשביל להאריך את הויזה כמו שכבר כתבתי בסיפור שלנו שנמצא באתר. ג'וס הכינה מוצרים טבעיים בעצמה, בזמן העבודה הייתי מרחרחת את המוצרים שלה והיו תמיד שני מוצרים שתפסו אותי במיוחד קרם גוף בריח של פרנגיפני ואותו קרם בריח של ילנג ילנג. את שני הריחות הללו לא הרחתי מעולם עד שהגעתי לחנות שלה והם פשוט הקסימו אותי ולא יכולתי להפסיק להריח. גם אחרי העבודה כשהיינו מטיילים באזור שהיה עטוף בצמחיית ג'ונגל הריחות האלו בצבצו מהג'ונגל עצמו ותמיד הלכתי בעקבות הריח. גם פרנג'יפני או בשמו הנוסף פלומריה וגם ילנג ילנג הם עצים טרופיים פרחוניים ומהפרחים מפיקים שמן אתרי אותו הוסיפה ג'וס לקרם גוף שהכינה.

ארומתרפיה ילנג ילנג

פריחת הפרנג'יפני פרנג'יפני פריחת הפרנג'יפני

בתמונה העליונה פריחה של ילנג ילנג בשלושת התמונות התחתונות פריחת הפרנג'יפני בצבעים שונים.

כשקיבלנו את הויזה שלנו עברנו לעיר בריזביין וביקשנו מג'וס למכור את המוצרים הנהדרים שלה. ג'וס כמובן הסכימה ועשינו את ההזמנה הראשונה שלנו. ברשימה של המוצרים שלה היתה לנו אפשרות להזמין שמנים אתריים, פתאום הבנתי שיש כל כך הרבה סוגים והמבחר ממש בלתי נגמר. הזמנתי שישה סוגים מוכרים למונגראס, לבנדר, עץ התה, תפוז, לימון ומנטה ולא תאמינו זה המוצר הראשון שפשוט חוסל! והלקוחות שאלו האם יש לי שמנים אתריים אחרים, התקילו אותנו בשמות שלא הכרנו. חזרנו הביתה ובדקנו באינטרנט, קראנו על השמנים ועל ארומתרפיה וגילינו עולם חדש ומרתק! בכל הזמנה נוספת הזמנו עוד ריחות וממש חיכינו להריח את השמנים ולהפיץ את הריח שלהם בבית בעזרת המבער החשמלי. המשכנו לקרוא על תכונות השמנים ככה יכולנו לתת טיפים גם ללקוחות שלנו. גם אני וגם יוני התאהבנו בריחות ובסופו של דבר משישה סוגים היו לנו כארבעים סוגים שונים של שמנים אתריים.

כשחזרנו לארץ מיד הלכתי ללמוד ארומתרפיה, ברידמן, מכללה לרפואה משלימה. ובכל המוצרים שלנו אנחנו משתמשים אך ורק בשמנים אתריים טבעיים וטהורים, שמן אתרי הוא בעצם תמצית הצמח המעניקה לו את ריחו המיוחד וכך גם למוצר שלנו.

היה לי חשוב לחלוק אתכם את המידע על השמנים כי לכל שמן ישנן את התכונות המיוחדות לו. כתבתי ופירטתי ואני מזמינה אתכם להיכנס ולדפדף בין השמנים האתריים באתר שלנו, מבטיחה לכם שתגלו עולם ריחני ומרתק. http://bit.ly/2viAbA4

אז איזה ריח בא לכם היום? ריח הדרים? ריח פרחוני? אולי ריח של עץ ויער? תיזהרו זה ממכר! 😊

* ארומתרפיה:

שיטת טיפול אלטרנטיבית המשלבת ניחוח, ארומה עם טיפול בגוף ובנפש. התועלת המרכזית בטיפול מגיעה מהריחות הנעימים ומהתכונות של השמנים האתריים שמשפיעים עלינו באופן ניכר מבחינה פיזיולוגית ופסיכולוגית. חוש הריח שלנו קשור למערכת הלימבית במוח האחראית לעיבוד נתונים תחושתיים והוא משפיע עלינו באופן מיידי, ריחות טובים שולחים אותנו למקומות נעימים כאשר הריחות הרעים עושים בדיוק ההיפך.
אז איך מתפנקים בריח טוב? שימו כמה טיפות של שמן אתרי במבער שמנים, או קחו לכם סבון טבעי לאמבטיה מפנקת וריחנית ואם ממש בא לכם להתפנק אין כמו מסאג' ארומטי!!!

סדנה להכנה של סבון טבעי

מתוך סדנה שלנו להכנה של סבון טבעי מוצק וארומתרפיה